غمگین

غمگین

این روزا غمگین می بینم،می نویسم،می خندم و غمگین زندگی می کنم

من ...

قلبم محکوم شد به شکستن ،
غرورم محکوم شد به شکستن ،
احساسم محکومشد به بازي گرفتن
و چشمانم محکوم شدند به باريدن . . .
اما عشقت محکوم شد که بماند درتکه تکه قلبم و قطره قطره ي جانم . . .

 

پ ن : دیگه دارم خسته میشم ...

پ ن 2 : امیدوارم صحنه هایی رو من تو این چند روز دیدم هیچوقت تو زندگیتون نبینید ... وحشــــــــــــــــــــــــــــتنــــــــــــــــــــــاکــــــــــــــــــــــــــــه !!

پ ن 3 : دلم برای احسان خیلی خیلی تنگیده ... کجایی پسر ؟؟؟

یادمان باشد؛
آدم هایی که به جای فریاد،
سکوت می کنند ...
بالاخره روزی به جای صبر کردن،
در را باز می کنند و می روند .

 

پ ن 4 : شاید درست شدن فانتزی فنز بهترین خبری بود که تو این روزا می تونستم بشنوم ... فانتزی فنز خونه ی منه .... عــــــــــــــاشــــــــــــقـــــــــــــشــــــــــم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ثنا ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به این وبلاگ خوش اومدید. این وب برای مواقع ناراحتی و غمگینی شما ساخته شده. جملات و عکسای زیبا و پر محتوایی می تونید اینجا مشاهده کنید. عضو شید و شما هم مطالب و هر چی می خواین بذارین. نظر یادتون نره عزیزان.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , negahbanshab.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM